onsdag den 29. oktober 2014

Klar til dekoration

I weekenden fik jeg en forglødning igennem ovnen. 

Så nu er jeg klar til dekoration igen i forbindelse med næste værkstedsdag. Den står på flere skåle og en "skål-fuld" julekugler:

Skåle er i form i familie med dem, jeg netop har lavet (billeder af dem færdige er undervejs) og selvfølgelig bliver dekorationen også i samme stil. Der er lidt forskellige størrelse fra små morgenmads- eller hygge-skåle til den noget større serverings-skål. 
Igen er det planen at skålene stentøjsbrændes.

Julekugler har jeg jo også lavet før. Men i år prøver jeg en ny og forhåbentlig lettere dekorering:

Med små bitte klistermærker fra Søsterne Grene glæder jeg mig til at komme igang.
Selvfølgelig skal kuglerne igen RAKU-brændes, så mønstrene komme til at stå rå og sorte i RAKU-glasuren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...