mandag den 2. november 2015

Jeg hækler stadig - to-do // ta-da

Jeg er kommet bagud med mit 10.000-hjerter-tæppe!!

Planen var, at jeg skulle hækle ét felt hver måned, jeg er i gang med uddannelsen - i alt 20 felter. 
1. modul gik det alt i alt fint, men her på 2. modul er jeg kommet langsomt fra start og nu halter jeg bagud. Heldigvis er det ikke mere end det er til at indhente og efter at have hæklet næsten hele september-feltet i efterårsferien er jeg nu ca. 1/3 i oktober-feltet.
Jeg skal nok nå det!!

Lige så fint ligger det dér på hylden - lige til at gribe ud efter i enhver ledig stund.


Felterne fra 1. modul er hæklet sammen og venter nu bare på næste del.

Det var slet ikke meningen at jeg skulle bruge meget tid på tæppet i aften. Jeg har været i gang ved drejeskiven og har lidt, der venter på at blive drejet af. Det skulle have været prioriteret i aften.
Men jeg er så træt!!
Stress-niveauet er en smule for højt for tiden og betyder, at jeg næsten ikke har sovet i nat. 3 timer er ikke meget søvn at have fået, når dagen arbejdsmæssigt byder på udfordringer. 
Men nu er dagens gøremål overstået og den næste periode ser ikke helt så presset ud.

Og i aften vil jeg forkæle mig og ungerne med kaffe (til mig), vafler af det sidste dej fra weekendens fødselsdags brunch med tilhørende frugtsalat og en time af en film.
Når ungerne så smutter i seng, bliver jeg i sofaen og ser flimmer. 
Så skal jeg nok nå et par ekstra striber hjerter.

2 kommentarer:

  1. Hør frue!
    Kan du nu lige huske at passe på dig selv.
    Tæppedogme eller ej.
    Det er forreste et rigtig flot tæppe, du har gang i der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro jeg passer på mig selv. Jeg har LOVET mine børn aldrig at bukke under for stress igen ;-) Derfor er det jo netop så skønt at kunne forkæle sig selv med en aften i sofaen og bare se stort på opvask og nullermænd der samles i større flokke.
      Ja, det er et skønt mønster - og måden du har brugt dit restegarn på er også blevet rigtig fint!!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...