mandag den 2. april 2012

Genbrugs-opbevaring

En gang imellem giver jeg gerne lidt ekstra for en vare for at få indpakningen. Det kan være kapers i de der små glas, der passer perfekt til mindre mængder af perler eller instant kaffe i rigtig mængde for at få suppleret mine glas til krydderier.

Vi har brændeovn og bruger selvfølgelig optændingsbriketter. Her går jeg efter rørene med de sorte låg. Jeg ved god brikkerne er lidt billigere, hvis man køber dem i poser - men jeg kan li' rørene! Dog helst ikke dem med de røde plastlåg. De sniger sig sommetider ind, men forvises til et skab f.eks. til opbevaring af brugte batterier.



Nej jeg kan li' dem med de sorte låg! Her har jeg skåret et rør over i to og brugt låg fra to rør. Selve rørene har fået en gang papir, lidt bånd og en masse lak. Lidt for meget på én gang på den ene - det husker jeg til næste gang.

Papiret er fra samme ark, men Lea har sat prikker i blomsterne med forskellige tusser, så der lige kommer en lille smule liv.

Hurtigt, let og rigtig fint til pigeværelset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...