onsdag den 14. marts 2012

Kan slet ikke lægge strikketøjet fra mig....

Mens jeg sidder og tænker over livet, universet og alting (jeg ved det: svaret er 42 - jeg leder efter spørgsmålet!) nyder jeg mit strikketøj. Jeg havde slet ikke drømt om at min kjole ville skride så hurtigt fremad, men hvert ledigt øjeblik bliver for tiden brugt med pindene i hånden.

Her et glimt af livstykket. Det strikkes i quilt og for at give noget sammenhæng, lader jeg den lilla grundfarve følge med ned over striberne. I mit univers er det et væld af farver - andre vil sikkert mene noget andet :-).

Det er sjældent jeg strikker efter opskrift - jeg udvikler oftest undervejs. Her hvor jeg leger med både teknikker, mønstre og farven, kan jeg blive noget usikker på, om helheden bliver fin. Men selvfølgelig bliver den det! Lige nu er jeg i alt fald begejstret og glæder mig til, der bliver stille i huset, kaffen er brygget og jeg igen kan kaste mig over skålen med det skønneste garn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...