fredag den 24. februar 2012

Endelig Fredag og weekend

Som tidligere nævnt har jeg et godt arbejde og jeg trives når jeg er afsted. Men lige for tiden GIDER JEG IKKE! Og lige nu er det bare super dejligt at det er fredag og der ligger en hel ubrudt weekend og venter på os.

Her er noget af det min skal bruges på:

Først og fremmest skal jeg have gang i noget håndarbejde.














Jeg skal selvfølgelig videre med min trøje i dobbelt-strik. Jeg er nu godt i gang med begge ærmer; har nået 3 mønster-rapporter ud af 28. Hvis jeg bare strikker en rapport om dagen, er jeg færdig til 1. april - I wish :-). Men dobbelt-strik kræver for meget opmærksomhed til, at jeg kan strikke og se fjernsyn samtidig.
Så jeg er gået i gang med en lille prøve med bikube eller hulkrus. Der er stadig lidt udfordring, men den bestod gårsdagens prøve: det lykkedes mig at følge med i en fransk film, samtidig med jeg strikkede prøve. Nu skal jeg bare finde ud af om farvesammensætningen er rigtig eller om jeg skal gå efter at bruge den mørkelilla til grundfarven. Må vist bruge lidt mere tid på prøven. Og så skal jeg lige have fundet ud af, om det er en trøje/bluse til mig eller datteren jeg skal i gang med.


Og så er jeg blevet inspireret efter min tur med en SDS-behandlig og har erhvervet mig disse to bøger:


Tove Hvid's kender jeg fra tidligere men jeg har aldrig haft lejlighed til RIGTIGT at få den læst.

Og den store tunge: 545 sider på engelsk om musklernes psykologiske funktionen; "Body encyclopedia" af Lisbeth Marcher og Sonja Fich. Den er nok til den tunge side for mig, men jeg har allerede skimmet at der er nogle lidt lettere afsnit, jeg kan starte med.





Endelig har vi fået weekend-barn. Tarco er kommet på besøg og skal være her hele weekenden. Vi har, til Nikolajs store fortrydelse, ikke selv udsigt til at få hund eller kat. Men er enige om at hjemmet er åbent for pasning og Nikolaj og Lea har glædet sig helt vildt til denne weekend.

Og mon ikke der skal leges lidt ekstra og gåes nogle gode lange ture? Måske skulle jeg endda taget det her som sparket til at finde løbeskoene frem igen?

God weekend til jer alle der ude :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...