lørdag den 14. september 2019

WWW.HENRIETTEVANDAL.DK

Om lidt bli'r her stille....

Om det er helt forbi, er jeg endnu ikke sikker på, men lige nu har jeg valgt at sætte bloggen på pause.

Jeg har egentlig aldrig været vanvittig interesseret i at blogge - jeg har bare haft en stor lyst til at dele de ting jeg gik og arbejdede med og de tanker, jeg gjorde mig.
Gennem årene har jeg nydt bloggen og den har samtidig været med til at holde min opmærksomhed på mine kreative arbejder.

Efterhånden oplever jeg dog, at bloggen mest er anledning til dårlig samvittighed og når jeg endelig laver et indlæg, er det på "bekostning" af arbejder på værkstedet.
Derfor beslutningen om at oprette hjemmesiden:

Her samler jeg både keramik/design og ManuVision og jeg håber, det vil simplificere det hele lidt for mig. 
Det er på hjemmesiden du fremadrettet vil finde de lidt mere uddybende ting om både keramik/design og ManuVision. De hurtige billeder og korte bemærkninger kan du finde på min:

Du er selvfølgelig stadig velkommen til at kontakte mig på:
mobil: 7178 9181
Mail: henriette@henriettevandal.dk



Pas på jer selv og hinanden.
Kærligst Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...