onsdag den 21. august 2019

Stædig og tålmodig

At tingene ikke lykkes første gang har vist aldrig rigtig afholdt mig fra at prøve igen.
Og heldigvis har jeg gennem årene lært, at med en god blanding af stædighed, tålmodighed og vedholdenhed kan man nå rigtig, rigtig langt.

Jeg har af flere gange med varierende succes forsøgt mig med åbent værksted og før det krea-klub.
Men selvom der ikke tidligere har været det store fremmøde er jeg klar igen:

Så er du i nærheden af Brabrand en tirsdag en gang i mellem og har lyst til (kreativt) samvær, er du altid velkommen til at kigge ind.
Det kan jo også bare være for boblerne eller kaffen, en god snak eller for at se, om der skulle stå lige præcis DEN skål på hylden, som du mangler til en gave.

I forbindelse med afholdelse af min 52½ års fødselsdag havde jeg inviteret veninder på weekend og arbejder i værkstedet. Det var super hyggelig og jeg håber, vi kan opnå det samme disse tirsdage:

Værkstedet ER faktisk rigtig hyggelig - både i dagslys og når det er mørkt udenfor:

Der er foreløbig ingen tilmelding - du dukker bare op - og tag gerne en veninde eller nabo med.
Der er ikke egentlig undevisning, men jeg hjælper selvfølgelig gerne både med keramik og strikketøj, hvis jeg kan.
Og er der spørgsmål kan jeg fanges her eller på:
mail: henriettevandal@outlook.com  //  mobil: 7178 9181.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...