tirsdag den 7. maj 2019

Her og nu........

Køkkenprojektet skrider godt frem og vi har nu igen et fuldt funktionsdygtigt rum.
Der mangler selvfølgelig et smule, men efter kommende indsats i aften må de sidste detaljer vente til efter søndag, hvor vi skal afholde konfirmation med hjemmelavet mad.

Konfirmationskjolen er også næsten færdig.
Den skal lige skylles op og der skal indkøbes et bredt fedt silkebånd til snører i ryggen.
Billeder kommer måske efter søndag.

Det, der til gengæld ikke skrider så godt frem, er mine tallerkener:

Hele stakken her revnede i større eller mindre grad i forbindelse med forglødningen og er lige til lossepladsen.
Ærgerligt, ærgerligt. 
Vi blive så nødt til at holde en anden større fest, for at jeg kan opfylde min drøm om at dække til mange mennesker med mit eget service.
Havde jeg på søndag manglet en eller to, havde jeg måske været endnu mere træt af det. Men det her er jo helt håbløst og jeg er nødt til bare at slippe drømmen her og nu og få borddækningen til konfirmationen styret i mål på en anden måde.

1 kommentar:

  1. Ja, det er holdningen -- det må blive en anden fest, hvor du dækker op med eget porcelæn!
    Ha' en skøn fest på søndag! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...