søndag den 1. september 2013

Eksperiment med ud- og indtagning

I går holdt jeg det meste af dagen weekend på sofaen.
Mest fordi jeg havde brugt det meste af min fri-fredag i haven og en smule fordi jeg trængte til det.

I mens gjorde jeg et lille stykke strik:


Øvelse var at strikke diagonalt men få et stykke firkantet strik ud i sidste ende.
Jeg synes, det lykkedes rigtig godt!

Denne her er på vej i vaskemaskinen og skal efter valkning ende som et IPhone-cover/-taske-ting.

I mens jeg venter på vaskemaskinen, bruges tiden i dag ved tegnebordet, hvor de første skitser til en taske med striber og lynlåse ligger og udfordre mig.
Der bliver masser af diagonal-strik og en enkelt "domino" for at få det hele til at hænge sammen.

Jeg er VILD med denne del af processen og derfor er det jo en skam, at jeg tit springer det over for at få noget på pindene hurtigst muligt.
Det må jeg prøve om jeg ikke kan lave lidt om på!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...