onsdag den 3. juli 2019

Det kan være svært at se.....

Det kan en gang i mellem være VIRKELIGT svært at læse, hvordan andre har der.

F.eks. er dette et billed fra en rigtig skøn dag med RAKU-brænding i selskab med skønner veninder. Men det ser absolut ikke ud til, jeg har det særlig rart:

Hvis man kender mig og ser hele billedet, er det måske lidt lettere at se, at jeg i øjeblikket er noget presset men ellers har en fantastisk dag:
Billedet er taget netop, da jeg er i gang med at flytte den sidste glødende varme ting fra RAKU-ovnen til røgspanden og jeg er udfordret af både varme og røg.

Her ser jeg til gengæld vældig tilpas og afslappet ud:
Billedet er taget i forbindelse med en foto-session og selv om det var sjovt at prøve, husker jeg dagen som akavet og positionen her som utrolig ubehagelig og kunstig.

Selv for mig er det lidt svært at se, at det er den samme kvinde - altså mig.
Jeg kan sagtens se på hvilke billeder, jeg tager mig bedst ud. Og som de fleste andre vil jeg selvfølgelig gerne se så godt ud som muligt.
Heldigvis ligger sandheden, om hvem jeg er og hvordan jeg ser ud, et eller andet sted mellem de to billeder og situationer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...