mandag den 25. juni 2018

Kig forbi Brabrand....

Jeg har brugt rigtig meget tid på at etablere mit kommende værksted og en gang i mellem har jeg været nødt til at minde mig selv om at dét arbejde ikke var det væsentlige.

Værkstedet er jo bare en ramme - en skøn og dejlig ramme - men bare en ramme.

Det vigtige er jo, hvad den ramme kommer til at indeholde og derfor:

DU ER HERMED INVITERET.

På torsdag den 28. tager jeg officielt værkstedet i brug og du er velkommen til at kigge forbi. 😃

Kom forbi 5 min eller et par timer (jeg er på værkstedet 17-23) og tag gerne en veninde eller søster med. Der er kaffe på kanden og bobler i vinen og så kan vi jo ønske hinanden god ferie samtidig.

Tag også gerne strikketøjet eller andet kreativt arbejde med. Efter ferien håber jeg at holde "åbent" i værkstedet en gang eller to om måneden til hyggeligt og kreativt samvær.

Men du er selvfølgelig også velkommen til bare at kigge forbi til en snak.

Jeg bor i Brabrand ved Århus og jeg håber, vi ses på trods af dette lidt korte varsel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...