søndag den 8. marts 2015

ManuVision-elevbehandlinger

Jeg er nu klar til at give ManuVision-elevbehandlinger.

Mit "behandlerrum" er stadig lidt interimistisk p.g.a. vandskade i kælderen, men det er absolut brugbart. Briksen er købt ind, prøvet af på kæresten og godkendt.
Så nu kaster jeg mig ud i det og melder mig klar.

Så har du eller nogen du kender lyst til at prøve en ManuVision-behandling, er I velkommen til at kontakte mig her eller på mail:

kontakt: HenrietteVandal@outlook.com

Jeg bor i Brabrand lige uden for byskiltet til Århus og det er også her jeg behandler.

Og har du lyst til at læse mere om ManuVision vil jeg anbefale dig at gå ind på

hjemmesiden: www.manuvision.dk/

Her kan du læse mere om selve ManuVision og om det kommende behandlings- og forskningsprojekt i samarbejde med Rigshospitalet om behandling af PTSD.


- O - O - O - O - O


Da jeg for 8 uger siden startede på ManuVision-uddannelsen, var jeg godt klar over, at det ville blive en stor mundfuld og at det ville "koste" andre steder i mit liv.

Jeg har i mange år sagt, at når man kaster sig over noget nyt, må man tage med i regning, at noget andet må reduceres eller skæres væk. Døgnet HAR desværre kun 24 timer og hvis man har dem i brug, ER der altså ikke en stak i reserve i skuffen, som man lige kan trække op og bruge af!

Og som jeg forudså er det kommet til at gå ud over mine kreative sysler. Det bliver ikke til så meget og jeg forsøger at stille mig tilfreds og blot holde af de timer, jeg tager til mig selv og det formål.
Samtidig gør jeg, hvad jeg kan for at inkludere mine unger og have kreativ tid sammen med dem
Det er næsten lige så livgivende for mig.

Og lidt er det blevet til med ungerne den sidste måned - det kommer der mere om i de næste indlæg.

Men ellers er det ManuVision der fylder min tid og mit liv - fysisk og psykisk.
Det er en kropsterapeutisk-uddannelse og som forventet reagere jeg kraftigt på de øvelser og behandlinger jeg er igennem under vores uddannelsesdage.
Og det er godt for mig. Hårdt men godt!!
Jeg kan kun anbefale at prøve det ;-)


God søndag ude i det dejlige forårsvejr - det skal vist nydes i dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...