mandag den 5. januar 2015

Endnu en Kai Bojesen

Vi har en ung mand i familien, der går op i design og i år ønskede sig en Kai Bojesen abe i julegave. Desværre var budgettet til gaver begrænset i år og dette lå noget over.
Men "hvad du ønsker skal du få", så jeg hoppede også med på vognen med hæklede design-ikoner.  


Alt postyret om opskrifter mm er gået fuldstændig hen over hovedet på mig. Men heldigvis var opskriften atter tilgængelig hos Kreaposen, da jeg fik idéen. Så jeg kunne gå i gang efter en hurtig udflugt efter garn.

Jeg ved ikke, hvad jeg havde regnet med - men hvor er det en super opskrift og jeg blev overrasket over, hvor skøn min egen abe blev. Det var ikke tanken i første omgang, men det kunne da godt være, at jeg laver en mere, der skal blive her i huset.


Den ER jo både sød at se på og sjov at lave.

Og modtageren på 20 år?? 
Han var først noget paf over at få "en bamse". Men da han fik det taget nærmere i øjesyn, så han ud til at blive rigtig glad for den.
Og hvem ved. Mon ikke vi engang hæver gave-budgettet igen, så han også kan få en original??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...