tirsdag den 4. marts 2014

Serveringskåle og kopper - færdige

Jeg arbejder lige for tiden på ting, der er noget langsommelige og meget lidt spændende på fotos.

Så lad os snuppe lidt mere af det, der rent faktisk ER blevet færdigt:

Større skål ~30 cm i diameter

Mellem skål ~22 cm i diameter

Mindre skål ~14 cm i diameter

Variation af kopper

Skåle i forskellige størrelser og lidt "for sjov"-kopper.
Specielt kopperne er vi rigtig glade for, så dem bliver jeg vist nødt til at lave nogle flere af.
Skålene er jeg også fuldt tilfredse med - vi har bare så mange i forvejen, at de nok må ud af huset.

Jeg er dog ikke rigtig tilfreds med kanterne på dekorationen. 
Men så er det jo, at internettet er et fantastisk sted at finde ny inspiration.
Schellak er det, jeg skal forsøge mig med!!
Nye muligheder; udsigt til at fordybe mig i eksperimenter igen; jeg elsker det!!

Jeg har også indkøbt en ny slags ler som er HELT FANTASTISK at dreje i, så nu er det jo næsten ikke til at vente på, at jeg kan komme på værkstedet igen!!

Ugen her er jeg dog græsenke og med en 11 års-fødselsdag, der selvfølgelig skal fejres med maner, er der i hverdagene ikke meget tid til værkstedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...