onsdag den 9. maj 2012

Jeg gjorde mig sådan umage.....

og var stolt, da jeg nåede hertil:



Men umage alene gør det desværre ikke!! Efter at have kigget på gulvet en hel del gange, gået utallige traveture frem og tilbage, spekuleret en masse og taget et par "jeg sover lige på det;" er jeg nået til den triste beslutning: DET ER IKKE I ORDEN!! Undergulvet er for ujævnt og trægulvet ligger og vipper. Og jeg vil altid være ærgerlig over, at det ikke er rigtig godt.

Så nu piller jeg op igen:

 
Det er ikke sjovt - det er SLET ikke sjovt. Men jeg kan mærke, at beslutningen er den rigtige! Gulvet skal pilles helt fra hinanden i weekenden, i næste uge kommer en "rigtig" gulvmand med flydebeton og weekenden efter lægger jeg lige gulvet igen! 

Jeg har fundet en metode, så gulvet kan lægges igen. Et par brædder skal suppleres og der skal nye bøjler til.  Men sådan må det så være. Og næste gang kommer det til at ligge super godt!!

2 kommentarer:

  1. Nej for sgu da også! Hvor er det surt. Men kan godt forstå det - du ville nok altid ærge dig over et skævt vippende gulv. Men som en god lærer sagde til mig for længe siden : Det er altid nemmere at lave det anden gang ;-)

    SvarSlet
  2. Så vipper gulvet ikke mere - ligger nemlig nu i 3 bunker og venter på at blive lagt igen!

    Håber det også går let med at lægge det igen! Optagning gik i alt fald fint. Som at trævle op i bomuldsgarn. Du ved ikke som uldgarn der filtre og filte ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...