mandag den 11. november 2013

Flere valkede favorit-hjemmesko

Jeg strikker stadig og nu hvor kulden kommer krybende, er det tid for hjemmesko igen.

Kærestens var slidt op og der måtte et nyt par til. Jeg var lidt nervøs, da jeg var ved at være færdig med disse. Der var målt, regnet og talt, men jeg syntes godt nok, det så stort ud:

Inden vask knap 40 cm.

Men en tur gennem vaskemaskinen og så passede de:

Efter vask de ønskede 25 cm.

Bare for sjov strikkede jeg i lidt andre størrelser også. Ikke fordi jeg kender nogen, der mangler i de størrelser, men bare for at se hvordan de ville arte sig:



Har du fået lyst til at strikke et par selv, kan du finde en vejledning under siden "filtede hjemmesko".
God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...