lørdag den 29. december 2012

Forkælelse til dig eller en værtindegave??

Kort inden jul stødte jeg på en opskrift på en fodbad. Ja, altså ikke bare et helt almindeligt fodbad men et

Lady Gaga champagne-fodspa.

Fodspa'et er udviklet til Lady Gaga i forbindelse med hendes besøg i København og indeholder først og fremmest ting, der er at finde i køkkenet, Matas og Føtex.

Hvis du trænger til at forkæle dig selv eller mangler en gave f.eks. som værtindegave til nytårsaften, kan jeg kun anbefale dette fodspa!!



Jeg lavede et par ekstra, pakkede i skotøjsæsker med sort plastik og en kort beskrivelse - jeg synes det ser festligt ud!

Og festligt er det, når man siddende med fødderne i det VARME vand, lægger glasset i og nyder boblerne der bliver frigivet, olierne der blødgører de trætte fødder, den skønne duft og glimmeret der danser i lyset

Opskriften finder du her

Jeg "snød" lidt med følgende modifikationer:
*  Menthol-krystal blev udskiftet med peppermynthe-dråber
*  Grapeolie blev erstattet af mandel-olie.
*  Æbleduft blev til den mest passende duft fra hylden.
 *  Jeg lavede ca. 1½-portion i glassene

Det fungerede stadig perfekt og var sammen med et VARMT krus grogg en skøn ramme om et par dejlige timer med kæresten.

GOD FORNØJELSE.


1 kommentar:

  1. Det lyder også som en skøn forkælelsesoplevelse. Jeg må vist lave mig lidt, her først i det nye år.

    Kh. Lis

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...