søndag den 19. november 2017

Skal vi starte en KREA-KLUB???

En gang i mellem savner jeg det samvær, der kan være, når man er kreativ sammen. 
Den der HELT SPECIELLE måde at være på, når alle sidder med noget i hænderne og snakken enten forstummer i stille koncentration eller blusser op i snak om projekter eller stort og småt.

Savner du også nogen at mødes med uden de præmisser??

Måske skal vi bare slå os sammen:
 Lad mig høre fra dig hvis du er interesseret. 
Og spred budskabet hvis du kender nogen, det kunne være relevant for.

Go' søndag. 

1 kommentar:

  1. Sikke en god ide! Jeg håber nogen melder sig, for boede jeg i nærheden i (når man ser bort fra Oslo-pendlere), så meldte jeg mig.
    Det er en luksus at mødes med ligesindede 😊🤗👍🏻

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...