lørdag den 29. juli 2017

Ferieafslutning

Alle gode ting slutter på et tidspunkt og desværre er det ved at være tiden for min ferie.

Det er nu faktisk ok at skulle i gang igen. Selvfølgelig ville det være skønt at snuppe 3 ekstra uger, men jeg er i år ikke helt ødelagt over at skulle starte igen.
I perioder hvor jeg har været mere plaget af stress, har jeg kun sovet ganske lidt i nætterne op til arbejdsstart. Jeg husker utallige nætter siddende søvnløs i stuen med tårene trillende ned af kinderne og de resultatløse forsøg på at finde en lillesmule overskud til at skulle i gang igen.

Her i huset plejer vi at sige:
"Hvis man bliver bedre til at arbejde end til at holde fri, skal man tage sit liv op til revurdering".
Dér er jeg slet, slet ikke. 
Men det regningsbetalende arbejde er det fint at komme tilbage til.
Jeg har oprettet firma og fået mit CVR-nummer og glæder mig til at blive mere organiseret i forbindelse med mine ManuVision-drømme.
Jeg skal have fundet og tilmeldt mig et eller flere markeder med henblik på salg af keramik. Dét glæder jeg mig også helt vildt til.

Men lige nu nydes de sidste rester af ferien:

Vejret lader en smule tilbage at ønske, men under dynen i sofaen under halvtaget er stadig dejligt. Og med opstart af et nyt babytæppe af resterne fra 10.000-hjerter-tæppet i hænderne og Stillidsen af Donna Tartt i ørene NYDER jeg den sidste rest af ferie.

Jeg opdager lige: jeg har da aldrig vist 10.000-hjerter-tæppet, som er blevet færdigt!!
Det snupper vi lige en anden dag :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg håber, at du er kommet godt i gang med det regningsbetalede job efter ferien. Tæppet du hækler på ser meget smukt ud, og så glæder jeg mig også over at se dit armbånd :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Men start efter ferien er jo noget leverpostej-farvet i forhold til din!!
      Armbåndet har stort set været på armen siden sidste sommer. Mon ikke jeg godt nu kan sige at det er gennemtestet og hestehår holder?? :-)
      Kærligst Henriette

      Slet
    2. Når sandt skal siges, er min opstart måske en smule for farverig :-)
      Jo, det må siges at være gennemtestet -- og smukt! Knus, Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...