søndag den 1. april 2018

Påskepynt - to-do//ta-da

Jeg har aldrig gjort ret meget ud af at pynte op til påske. Da ungerne var små malede vi lidt æg og fik lidt pynt med hjem fra daginstitutionerne som vi selvfølgelig havde fremme.
Men det er snart mange år siden og ungerne sætter nu langt mere pris på den gode mad der kommer på bordet (i aften lammekølle med knuste kartofler og den bedste tomatsalat) end på jeg pynter op.

En lille smule er det dog blevet til i år:
 


Jeg er nemlig blevet færdig med de sødeste kaniner efter opskrift fra STRIKKEFÅRET.

Jeg havde egentlig glem ALT om dem og var faktisk på jagt efter noget HELT andet da jeg fandt dem. Men skønt de blev færdige. Et projekt der blev påbegyndt for 2 år siden er endelig afsluttet. 
Jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange ufærdige projekter jeg har liggende i de forskellige gemmer??

Påskeæg gør vi heller ikke meget i. Men Strindberg har fået fyldt sin "kylling" med katteurt og lige i dag gider han den:

Med ønske om et par gode sidste påskedage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...