lørdag den 11. november 2017

Efterlysning......

Jeg tror måske jeg bliver nødt til at høre "Strikke-sangen" i aften!!

Mit regningsbetalende job er p.t. temmelig usikkert og bedst som jeg troede, vi var ved at komme på rette kurs, viser det sig at bølgegangen måske alligevel er for høj, til vi kan navigere i farvandet. Samtidig er der så mange ændringer på vej at jeg på et tidspunkt seriøst bliver nødt til at (gen-)overveje min plads på båden.
Meget, meget mærkelig situation at stå i når jeg nu er klar over, at nogen har talt med store ord for, at jeg var en del af firmaet fremadrettet. Men der må også være en grænse for loyalitet. 

Oven i det er katten gået hjemmefra.
Forhåbentlig er han kun på springtur, men det er HELT usædvanligt, at vi ikke har set ham i 1½ døgn og vi er LANGT forbi det tidspunkt, jeg blev urolig.
Vi havde kat, da jeg var barn og jeg har også siden boet i hus med kat, så min fornuft ved godt, at han sandsynligvis kommer hjem.
Men der er bare et eller andet, der siger mig, at vi ikke ser ham igen. Forhåbentlig er det humøret generelt, der snakker negativt med.

Under alle omstændigheder er hele dagen gået med den kat, der ikke er her:
Jeg går en tur igen senere for at kalde på ham og i morgen må jeg rundt til naboerne. 
Lige nu vil jeg tænde for brændeovnene, snuppe et glas rødvin (dem får jeg drukket nogle af for tiden......) og nyde, at der er en anden, der har taget ansvaret for dagens aftensmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...