onsdag den 17. februar 2016

Gennem mit beskidte køkkenvindue

nyder jeg dagligt det liv, der er omkring foderhuset:
Kunderne sidder nærmest i kø for at komme til.

RAKU-foderhuset lavede jeg tilbage i 2012 og det har snart hængt ude længe. De først år kom det ind hver sommer for at skærme for sollyset, men de senere år har det fået lov at hænge hele året. 

Jeg har været spændt på om den sorte farve i raku'en ville forsvinde (det er blot ilten trukket ud af leret, måske ville det ilte i lyset) men her ser det nu endnu meget fint ud.


Og da foderhuset hænger bare lige på den anden siden af indkørslen er der masser af muligheder for at følge med:

Egentlig har jeg en blanding af ferie og arbejde-hjemme denne uge. I dag er det delvist arbejdsdag, men jeg tror lige, jeg snupper et par timer på værkstedet, inden jeg laver det færdigt, der er i kalenderen.

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dit fuglefoderhus -- super-flot!

    SvarSlet
  2. 1000 tak Bella - jeg er selv rigtig glad for det :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...