lørdag den 3. januar 2015

Hjertevarme........

Lige for tiden hækler jeg "små hjerter" til "små bitte hjerter".


 Jeg er gået I gang med et tæppe til projektet "My first baby Box" og det er jo alle tiders mulighed for at afprøve teknikker som er set og bemærket rundt omkring. Denne gang er det hos Busters Mors Verden jeg har fundet inspirationen og en rigtig god anvisning. Da jeg forsøger at få ryddet ud i mine garnrester bruger jeg grønt strømpegarn til bund og rester af akryl/mohair til hjernerne og hækler med nål 2½.
Det bliver et noget farverigt tæppe - mest af nød - men jeg kan faktisk godt li' det.

Jeg har tidligere nævn projektet "My First Baby Box" som du kan læse mere om her. Desværre har Tusindfryd ikke længere en fysisk butik, men tingene kan efter sigende nu afleveres hos: 
Garn-iture
Vesterbrogade 180
1800 Frederiksberg C

Åbningstider
Mandag Lukket
Tirsdag til Fredag 12-17.30
Lørdag 11-14

Og vil du vide mere om projektet, kan du finde det på deres facebook-side


Siden jeg selv har blogget og læst med hos jer andre, er der gået mange dage - jul og nytår og kommet og gået igen.

2015 har vi kun lige taget hul på.
Jeg håber og tror at det nye år bliver fantastisk og vil i alt fald gøre mit til det!!

Jeg har taget beslutningen om at starte på ManuVision uddannelsen og går allerede nu med kæmpe sommerfugle i maven over at skulle starte næste weekend. Det bliver en stor omvæltning for både mig og familien, men jeg er sikker på at det kommer til at gøre mig godt og derved også kommer resten af familien til gode.

De næste par år (så længe uddannelsen varer) kommer jeg til at have meget at se til og jeg må nok begrænse mine kreative sysler noget. Der skal dog også blive tid til også at være lidt aktiv med hænderne :-)
Men hvad skal jeg bruge bloggen til fremadrettet, når der ikke bliver helt så meget kreativt arbejde at blogge om??
Det ved jeg endnu ikke, men foreløbig lader jeg den have sit eget liv og så må vi se, hvor det bærer hen ad.

IF IT DOESN'T GO RIGHT - GO LEFT!!


Og hermed:

ET FANTASTISK NYTÅR TIL ALLE 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...