mandag den 1. september 2014

1. sal på skrivebordet

Jeg har et stort skrivebord og er glad for mit hjørne i stuen.
Men faktisk er skrivebordet så bredt, at jeg ikke effektivt fik brugt hele bordfladen.



Så jeg har bygget en 1. sal på og det fungerer perfekt for mig. Pladsen til at arbejde er den samme, men der er nu mere plads til opbevaring og projekter undervejs.
Lysestager der har stået på min farmors fjernsyn i mange år, perledukker jeg fik tilbage da mine bedsteforældre døde, urtepotte datteren har malet. Det hele hygger :-)
Bordpladen er bare en sort MDF-plade med et par billige ben fra IKEA og selv om jeg købte nye plader til "1. salen", er der efter et par uger ikke nogen farveforskel af betydning.

Og se lige to fantastiske dåser jeg har fundet:

Billige var de ikke, men jeg elsker dem og synes de gemmer noget af mit skrammel fint af vejen!!

Hvordan ser din arbejdsplads ud??

4 kommentarer:

  1. Billeder af min arbejdsplads er underlagt SVÆR censur foreløbig.
    Men din kan jeg godt lide, det ser godt ud. Jeg er også en svoren fan af den slags hyldearrangement, både til pynt og til nytte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis; der er nu plads til både pynt og nytte!! Og lige denne dag kunne jeg vise det frem. Bordet bliver også flittigt brugt af datteren og hverken hun eller jeg er de største ordensmennesker, så du kan sikkert forestille dig, hvordan der somme tider ser ud :-)

      Slet
  2. Åh, nej - det kan du ikke mene; du gør dig ingen forestilling om hvor meget rod der er - jeg har været syg i 14 dage, og alt - ALT - hvad jeg måske skulle komme til at mangle i kreativ henseende, incl papir, penne, farver, pinde osv osv - for slet ikke at tale om garn i kilovis, ligger i en radius på max 1/2 m fra mit sæde - dvs 2/3 af sofaen er også inddraget. Men når jeg får ryddet op, og rodet lidt igen, så skal du få et billede til skræk og advarsel. Nu ved jeg jo ikke om du ligefrem vil lave en serie med præmiering af de værste............ kh Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fulgt med over hos dig og er DYBT imponeret af, hvad du får lavet, trods de smerter du kæmper med for tiden. Jeg tror de fleste af os blot ville være sunket ned i apatisk selvmedlidenhed - jeg ville garanteret.
      Nej i denne ingen præmiering - men det kunne da være sjovt ved en anden lejlighed :-)
      God bedring

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...