søndag den 20. juli 2014

Give Away - afslutning

Vel hjemme efter camping-/teltferie med mine unger er det vist på høje tid at få afsluttet den give away, jeg satte i gang for noget tid siden.

Det lykkedes mig både at få brændt og vokset inden vi tog afsted, men at få taget billeder og lavet et indlæg måtte så desværre vente til nu.

Men her, til Lisbeth og Bente frit valg mellem følgende 4 krukker:
Krukke 1 af 4: h~10,5 cm; d~12,5 cm

Krukke 2 af 4: h~12,0 cm; d~11,0 cm

Krukke 3 af 4: h~11,0 cm; d~12,0 cm

Krukke 4 af 4: h~13,5 cm; d~16,0 cm
I lægger bare en besked herunder med jeres valg (efter først til mølle) og sender mig en mail med adressen, så får jeg sendt afsted i starten af næste uge.

Krukkerne er brændt i RAKU-ovnen, taget brændvarme ud (~800oC) og dekoreret med hestehår. 
Efterfølgende er de vokset med bivoks for at fremhæve den glatte overflade og give en dybere glød.

Krukkerne er ikke vandtætte og derfor ikke egnede til våde madvarer. 
Jeg bruger selv en til opbevaring af hvidløg, hvilket er optimalt.

Tillykke med krukkerne og tak fordi I ville deltage :-)

3 kommentarer:

  1. hej Henriette.
    Jeg vil være henrykt over at få krukke nr 4 - de er alle så lækre, men jeg kan bedst li nr 4. På forhånd tusind tak! kh Bente

    SvarSlet
  2. hej igen.
    Må jeg være så fri at bestemme mig om? Jeg har kigget på dem nu mange gange, og vil helst have nr 3. Den er så fin og harmonisk i formen, den vil jeg elske at se på hver dag! Håber det er ok.......kh Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente. Det er helt fint :-) Lisbeth har via Facebook valgt nr. 2 så det går fint op på trods af de forskellige medier. Nr. 3 er faktisk lidt speciel. Det er lavet af noget andet ler end de andre og er derfor mere grå end hvid/brunlig. Jeg kan faktisk rigtig godt til den farve sammen med de lidt rødlige områder, der kommer ,fordi jeg glitter (gør overfladen glat) med en billigt ske fra Ikea. Jeg tror der måske afsættes lidt jernoxid eller tilsvarende i overflader en betyder en smule for farven.
      Jeg sender krukken til dig i morgen mandag :-)
      Endnu en gang; tak for din deltagelse :-)
      Kh Henriette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...