søndag den 17. november 2013

Prøver til lamper retur

Jeg har (ENDELIG) kunne hente mine prøver på porcelæns-lampeskærme.
Jeg er noget spændt på, hvor længe jeg har tålmodighed til at bruge Huset til mine brænding til høje temperaturer. Jeg håber, at jeg blot har være uheldig og at manglende og fejlagtig information er undtagelsen.
 
Når jeg tager i betragtning, at det er mine første forsøg, er jeg RIGTIG godt tilfreds!! Jeg har idéer til loftslamper og kan næsten ikke vente på at få tid til at lave formene, så jeg kan komme i gang med at eksperimenterer med tekstur og linjer
 

 
Desværre har jeg ikke rigtig kunne fange lyset i lamperne, men en mere jævn tykkelse er også noget af det, jeg skal arbejde med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...