tirsdag den 30. juli 2013

Taske #4.2

Jeg har været bagud med billeder og har derfor allerede nu endnu en taske gennem maskinen:


Taske #4.2
 Denne gang lukkede jeg øjnene, træk vejret dybt og smed den (uden først at lave en stikkeprøve) i maskinen med et håndklæde på 50 gr.
Det lykkedes!! Det er det, der skal til for at opnå den tæthed, som jeg ønsker uden, at det bliver for loddent.

Jeg var kommet i bekneb for sort garn og måtte derfor lave en lidt anderledes hank for at få bredde på.

Taske #4.2 - hanken

Det blev faktisk så godt, at jeg garanteret igen en anden gang vil lade mønsteret gå op over hanken.

Lige nu er jeg dog i bund med garn. Den sorte er helt væk og jeg har lyst til andre farver end den grønne og lilla. Heldigvis åbner Garn 10 i eftermiddag, jeg har en indkøbsliste klar og en køretur er planlagt.


I mellem tiden nyder jeg vejret: varme, torden og MASSER af regn i perioder.
Lige vejr til at hygge sig inde og få startet keramik-ovnen for et par brændinger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...