onsdag den 24. oktober 2012

Fuglefoderhus #2



Fuglefoderhuset her er til egen have. Jeg har arbejdet med en anden form for dekoration, som desværre ikke lever helt op til forventningen. Mønsteret i sig selv er jeg glad for - det passer bare hverken til "skålenes" form eller til at skulle ses længere fra.

Men det er jo blot en erfaring, som jeg kan tage med videre. Og fuglene er nok ligeglade.

Jeg har skiftet kæderne fra det første foderhus ud med en sort snørre. Det synes jeg til gengæld fungere rigtig fint. Markeringen af hullerne med de sorte knuder passer perfekt.


Nu skal jeg bare finde det rigtige ophængnings-sted i haven, hvor det er let at komme til at fodre og hvor jeg kan følge med fra vinduet.

Der er flere fodrehuse undervejs. Nye mønstre og nye monteringsmetoder er i støbeskeen.
Sent i nat kom jeg også i tanke om en HELT anden model, der kunne være sjov at eksperimentere med.

I min el-ovn er termometeret gået itu. Men et nyt, brugt er indkøbt og snart kan jeg også forsøge mig med stentøj. Det er trods alt lidt mere holdbart.

Nu kalder en fødselsdags-date (fra i lørdags) med kæresten. Jeg gætter på AROS her i Århus med Munck-udstillingen Angst og middag for 2 -  og håber det er rigtigt!

Jeg håber, du også får en god aften   ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...