søndag den 21. oktober 2012

Craft it forward

Hos Gitte med bloggen En kreativ verden har jeg medt mig til en gaveleg. I den forbindelse modtog jeg i går et dejligt patchwork-tæppe til at holde varmen til vinter. DEJLIGT! Samtidig var der det sødeste kort - Gitte fik det til at ramme, så jeg modtog gaven på min fødselsdag.
 
Tak for gave og kort, Gitte!!
 
For at føre legen videre skal jeg nu sende en hjemmelavet pakke tilbage til Gitte. Jeg ved, hun er på ferie, så jeg har heldigvis et par dage ekstra til at få gaven færdig og sendt.
 
Har du lyst til at lege med, skal du skrive en kommentar her hos mig; de første to deltager.
Jeg sender en (hjemmelavet) gave til jer og I sender hver en retur til mig og fører selvfølgelig legen videre.
 
For os der elsker gaver er legen perfekt :-)

4 kommentarer:

  1. Jamen den er jeg med på. Jeg har alligevel ikke så meget at lave den kommende tid... HOST HOST!

    Glæder mig til at se hvad der dukker op...

    KRAM

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt - troede slet ikke der var nogle der ville lege med ;-)

      Det sætter mig jo lidt på prøve, at du melder dig på banen. Skal jo gerne ramme noget du ikke allerede har fået tidligere!

      Knus og tanker

      Slet
  2. Hej

    Jeg vil gerne deltage

    God søndag
    hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  3. Hej Helle Malene.

    Min besked forsvandt da vist i går.

    Selvfølgelig skal du da lige nå at deltage her på falderebet. Jeg har sendt dig en mail for returnering af din adresse - forhåbentlig kan jeg nå at sende en gave til dig i denne uge.

    Kærligste Henriette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...