søndag den 28. oktober 2012

Craft it forward # 2

Jeg har fået ryddet mit hoved og det mest af "ting at gøre"-listen. Samtidig har jeg taget mig tid til at kigge nærmere på det, jeg i første omgang troede var købe-tillægs-gaver til min gave fra Gitte med bloggen En kreativ verden.

Ja, altså faktisk var det min datter, der undersøgte nøjere i første omgang. Og hun var lige ved at redde sig en gang skæld ud, fordi hun pillede tingene fra hinanden. Men jeg tror slet ikke, at prinsessen skal sidde nede i den støvle!


Det er jo en klemme-prinsesse, der helt selv kan sidde på juletræet!!
Hvor er kun skøn, når hun kommer op af støvlen!

Og jeg var helt ved at overse hende.




Og for mig er det jo ikke "bare" en gave! Det er en af den bedste slags gaver: en inspirations-gave.
Jeg tænker, at vi i år skal lave klemme-pynt til juletræet: en familieaften hvor der skal laves nisser, engle mm efter samme princip. Der skal spises æbleskiver og drikkes gløgg - pludselig begynder julestemningen at sprede sig :-)

Jeg tænker faktisk, at støvlen også er hjemmegjort. Den er i alt fald syet med de fineste små sting! Det så jeg heller ikke ved første kig, men den er rigtig flot!

Undskylder rigtig mange gange over for Gitte, at jeg ikke så de fine detaljer i første omgang!

- o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o -


Og i mellemtiden er legen jo gået videre. Min skønne søster, Heidi Vandal har meldt sig her hos mig og har modtaget hendes gave. Vi holder os til juletemaet og de kugler, jeg arbejder med for tiden:


Og nu går jeg og glæder mig til at modtage gaven, der kommer retur. Heidi har på sin blog røbet, at det kunne være noget med øreringe og stjernetegn. Dét glæder jeg mig til at se.

Skal du her på falde-rebet også nå at være med på legen og måske modtage et sæt keramik-julekugler, kan du nå det her ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Henriette. Sikken et fint indlæg du har fået lavet og selvfølgelig er alt hjemmelavet af mig :-D

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Gitte. Med det fine indhold er det jo ingen sag at lave et fint indlæg ;-)

    Og selvfølgelig er alt jo hjemmelavet af dig. Jeg ved da ikke, hvordan jeg kunne komme på anden tanke. Det hedder jo også CRAFT it forward.

    Og jeg glæder mig RIGTIG meget til at lave klemmenisser og -engle.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...